۳ اشتباه رایج در خرید ملک

۳ اشتباه متداول در خرید ملک که بیشتر مردم نمی دانند.
خرید و سرمایه گذاری در ملک همیشه از گذشته به عنوان بهترین روش حفظ سرمایه بوده است که اگر آن را درست انجام دهید خیلی زود شما را ثروتمند خواهد نمود ولی رموزی در سرمایه گذاری ملک وجود دارد که بیشتر افراد از آن بی اطلاع هستند رموزی که دانستن آنها شرط اول کسب درآمد میلیاردی از ملک است.اشتباهاتی که اغلب مردم موقع خرید ملک مرتکب می شوند.

موقعيت مکاني: شمال


۱:خرید خارج از یک پروژه: همیشه در نظر داشته باشید که اگر زمین و یا آپارتمانی که در داخل یک پروژه ی اجرایی است را خرید کنید رشد قیمت آن دوچندان خواهد بود. زیرا تمام اجرائیات پروژه ،محوطه سازی،دیوارکشی ها و حتی ساخت و سازهایی که نزدیک پروژه صورت می گیرند همگی باعث افزایش قیمت ملک شما نیز خواهد شد.ولی وقتی ملکی را که خارج از یک پروژه شهرک سازی است می خرید فقط رشد قیمت زمین شامل حال شما خواهد شد.

۲: در نظر نگرفتن اسناد و مدارک ملک یکی دیگر از اشتباهات بزرگی است که بسیاری از خریداران و سرمایه گذاران مرتکب می شوند.در نظر داشته باشید زمین های قولنامه ایی ، سندهای اوقافی، و سایر اسناد از این دست ، کمترین اعتبار را دارا هستند .

۳:در نظر نگرفتن اعتبار و پشتوانه اجرایی فروشنده: همیشه قبل از خرید تحقیقاتی را در مورد مجری پروژه شهرک سازی یا آپارتمان سازی انجام دهید.نمونه ایی از پروژه هایی که تاکنون اجرا و تکمیل نموده اند را بازدید و از اعتبار مجموعه فروشنده اطمینان حاصل نمایید .

بهترین مشاوره

بهترین مشاوره

املاک مهرآرا بهترین مشاوره برای مطمئن ترین خرید در شمال کشور .
جهت دریافت مشاوره و بازدید از پروژهای مهرآرا ، شماره خود را در مشاوره رایگان سایت وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم .



بازگشت به لیست اخبار و اطلاعات