سرمایه گذاری در ملک یکی از مطمئن ترین سرمایه گذاری ها

دیو رمسی Dave ramsey می گوید اگر می خواهی میلیونر شوی به روش دیوانه ها نمی شوی. برای میلیونر شدن شاید فکر کنید باید پول زیادی کسب کنید و درآمد ماهیانه بالایی داشته باشید در واقع شما ممکن است درآمد زیادی داشته باشید ولی بیشتر آن را خرج کنید و چیز زیادی ذخیره نکنید . طبق آمار حدود ۳۴ درصد کاربران کارتهای اعتباری ، سالانه درآمد بالای ۱۵۰ هزار دلار دارند ولی بیشتر ،این درآمد را هزینه می نمایند. آقای رمسی در آخرین سمینارش گفت مهم نیست چقدر درآمد داری اگر تصمیمات مالی بدی بگیرید اگر دیوانه وار پولهای خود را خرج کنید هرگز ثروتمند نخواهید شد.بیشتر میلیونرها طبق آمار سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ درآمد زیادی نداشته اند بسیاری از آنها دبیر بوده اند و تعداد اندکی از آنها پزشک بوده اند.
این نشان دهنده این است که درآمد بالا تنها راه ثروتمند شدن نیست آنها پول خود را ذخیره نموده و سپس با آن ذخیره سرمایه گذاری های بلندمدت انجام می دهند.این مسیری است که شما را به ثروت می رساند نه کسب درآمد زیاد.
سرمایه گذاری در ملک یکی از مطمئن ترین سرمایه گذاری هاست.مجموعه تخصصی املاک مهرارا با بهره گیری از بهترین متخصصان تراز اول کشور در زمینه املاک شمال راه را برای یک خرید و سرمایه گذاری آسان و مطمئن فراهم می آورد.

موقعيت مکاني: شمال



بازگشت به لیست اخبار و اطلاعات